Regija

GRADI SE NAJVEĆI TRGOVAČKI CENTAR OD SPLITA DO DUBROVNIKA! Tko stoji iza projekta na 24 tisuće kvadrata oko kojega su se godinama lomila koplja?

Generacija djece koja danas već studiraju bili su još maleni osnovci kad se sanjarilo o velikom trgovačkom centru s kino i kongresnim dvoranama nasuprot makarske Gradske sportske dvorane. Tako su, naime, najavljivali ondašnji investitori. Od tad je prošlo desetak godina, međutim, na ovom zemljištu do sad u međuvremenu nije podignut ni trgovački centar, niti kino. To će se u dogledno vrijeme ipak promijeniti, o čemu svjedoči veliki iskop na ovom zemljištu, piše Slobodna Dalmacija.

Iako nije vidljivo na samoj parceli, budući da nema istaknute table, investitor je društvo Dugiš d.o.o., iza kojega stoji Danijela Lučić, kći Milana Lučića, te društvo Tommy d.o.o.

Milan Lučić, čije se ime već godinama povezuje s ovim projektom, samo u nekim drugim poslovnim kombinacijama, izjavio je tek kako više nema neku veliku ulogu u ovom projektu, a više o tome rekao je Zoran Mamić u ime Tommyja.


U svakom slučaju, radi se o objektu od više od 24 tisuće metara četvornih bruto površine. Sastojat će se od garaže, prizemlja i prvoga kata, a kako kaže Mamić, u Makarsku će dovesti brojne poznate brendove i dati gradu dodatni sadržaj.

Većeg trgovačkog centra, kaže Mamić, nema od Dubrovnika do Splita, a njemu će, kako predviđaju investitori, gravitirati i susjedna Hercegovina. Od poznatih brendova u centru će, već je sad poznato, svoje mjesto naći Müller, New Yorker, Deichmann, Anda, Pepco, Tommy, Biberon, S. Oliver…

Kino, međutim, Makarska ipak neće dobiti, niti najavljivanu kongresnu dvoranu. Iako po Prostornom planu investitor ima pravo na još jednu etažu, pa bi se u tom slučaju bruto površina povećala na više od 30 tisuća metara četvornih, čini se da kino ipak nije opcija.

Podsjetit ćemo da je veliki šoping centar u medijima kao gotova stvar najavljivan još 2008., a svoja je vrata trebao otvoriti 2010. godine. Trebao se prostirati na 27 tisuća metara četvornih, a osim poznatih modnih marki, trgovina i kafića, trebao je nuditi i kino dvoranu, kongresnu dvoranu te parking.

Čini se da je dio tog projekta pao u vodu, ali nema sumnje da će Makarane veseliti i objekt bez kina, jer je šopingiranje ionako sve popularniji hobi. Pomalo apsurdno zvuči, no činjenica je da su neke agencije čak organizirale izlete u trgovačke centre u Split, uvrštavajući šoping centre kao mjesta ne samo kupnje, nego i druženja u – turističku ponudu, piše Slobodna Dalmacija.

Mamić kaže kako je činjenica da će trgovački centar biti odredište ne samo zimi, kad šetnica i rivi opusti, nego i ljeti, kad je ugodnije boraviti u klimatiziranom prostoru. Dinamika radova je takva da će se naredna tri mjeseca raditi suha gradnja te AB konstrukcija, potom slijedi gradskom odlukom propisana zabrana građevinskih radova od 1. svibnja, da bi se nastavilo nakon završetka turističke sezone.

Više o projektu pisat će se, međutim, u idućem broju, u kojem ekskluzivno donosimo i simulaciju projekta i sve one detalje koji će zanimati javnost, kao i genezu ove priče oko koje su se lomila koplja i oko koje su vladali prijepori između različitih političkih garnitura koje su se u međuvremenu izmijenile na vlasti, piše Slobodna Dalmacija.

Tekst: Ivona Ćirak / Makarska kronika