Politika

Pokušaj spasa tvrtke HŽ Cargo: ‘Smanjit ćemo plaće 16 posto i ukinuti neka radna mjesta’

Dragan Marčinko ponovo se prihvatio spašavanja državne tvrtke. Nakon što je u razdoblju 2013-2014. vodio kutinsku Petrokemiju, prije dva mjeseca prihvatio je ponudu Vlade i sjeo na čelo HŽ Carga, državne tvrtke za prijevoz tereta željeznicom.


“Ovo je zanimljivije. Bilo bi dosadno doći u neku sređenu i posloženu firmu. Karijera mi je obilježena restruktuiranjima i sličnim izazovima. Posložiti kompaniju od nule uvelike se razlikuje od hvatanja u koštac s tvrtkama kojima je potreban hitan zaokret kako bi opstale.Tu sam se nekako pronašao”, odgovara mi uz blagi smiješak na primjedbu da se baš usrećio s novim radnim mjestom. Teren i problematika mu nisu nepoznati, piše jutarnji.hr

Optužbe

Njegov prethodnik Gordan Žurga iz HŽ Carga otišao je nakon iznenadne odluke ministra prometa Olega Butkovića uz optužbe o lošem i netransparentnom poslovanju, te da zaposlenicima nisu plaćani doprinosi na plaće. No, Marčinko o onome što je bilo ne želi govoriti: “Mogli bismo o tome pričati danima, ali to nas nigdje neće dovesti. Idemo pokušati spasiti ovu firmu”. Navodi da je zapravo posljednji trenutak da se to učini. Tvrtka je prošlu godinu završila s gubitkom od 140,8 mil. kuna, a u prva tri mjeseca ove godine gubitak je povećan za dodatna 23 mil. kuna. HŽ Cargo ima i dug od 285 mil. kuna prema HŽ Infrastrukturi.

Možda ti se sviđa

Politika

PROMJENA VLASTI – PREDUVJET NAPRETKA

Jednostranački sustav gospodarstvo u Pločama je doveo do potpunoga kolapsa – ističu predstavnici HNS-a, HSLS-a i LS-a – Unatoč pozivima,
RO-RO terminal
Politika

INVESTICIJSKI ZAHVAT LUČKE UPRAVE PLOČE: Putnički i teretni terminal

U okviru opsežnih investicijskih aktivnosti koje Lučka Uprava Ploče provodi značajno mjesto pripada gradnji suvremenog RO-RO terminala za međunarodni teretni