Hrvatske autoceste odabrale su ponudu “Skladgradnje” d.o.o. i “Strabaga” kao najpovoljniju za projekt rekonstrukcije brze ceste i izgradnje spojne ceste za luku Ploče i grad Ploče.
Ponuda Zajednice ponuditelja, splitske “Skladgradnje” i austrijskog “Strabaga”, odabrana je jer “u potpunosti zadovoljava uvjete iz dokumentacije za nadmetanje i prema kriteriju najniže cijene je ocijenjena najpovojnijom”, stoji u odluci koju je nakon pregleda i ocjene ponuda potpisao Davor Mihovilović, predsjednik Uprave HAC-a.
Naime, ponuda “Skladgradnje” i “Strabaga” iznosi 56 milijuna i 897.180,29 kuna (s PDV-om 71.673.158,25), dok je drugorangirana ponuda zagrebačkog “Viadukta” d.d. 58.122.534,60 kuna (s PDV-om 72.653.168,25). Trećerangirana je Zajednica ponuditelja koju čine hrvatske tvrtke “Colas” d.d., “Geotehnika” d.o.o., “Magma” d.o.o. i “Elektrocentar Petek” d.o.o. te slovačka “Inžinierske Stavby” s ponuđenom cijenom od 60.080.300,11 kuna (s PDV-om 75.100.375,14).
Austrijska tvrtka “Swietelsky” B.m.b.H ponudila je igradnju za 72.236.227,40 kuna (s PDV-om 92.795.284,25), dok je osječka “Gradnja” d.o.o. imala najvišu ponudu – 77.736.273,55 kuna (s PDV-om 97.170.341,94).
Na ovaj odabir ponude, deseti, posljednji dan za ulaganje žalbe, 15. svibnja, Državnoj agenciji za kontrolu postupka javne nabave žalio se drugorangirani “Viadukt”. Kada će vijećati Agencija i kada će odlučiti o žalbi, to se sada ne zna, ali je poznato da je nakon konačne odluke i početka radova rok za njihov završetak: za rekonstrukciju spojne ceste – pet mjeseci, a svih radova 12 mjeseci.
Podsjetimo, brza cesta – spojna cesta ČCP Karamatići – Luka Ploče, ukupne duljine 9,725 kilometara, završava na oko 350 metara od sadašnjega graničnog prijelaza. Svrha prometnice je povezati grad i luku Ploče s autocestama A1 i A10, te je zato trasa produžena do postojećeg ulaza u lučki kompleks.
Tekst: Joško Dadić
Foto: Denis Jerković / CROPIX
www.slobodnadalmacija.hr