Politika

Imamo pozitivno mišljenje o gradnji Pelješkog mosta uz 85 posto EU sredstava

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture zaprimilo je pozitivno mišljenje Neovisne kontrole kvalitete (Independent Quality Review – IQR) za projekt „Cestovno povezivanje s Južnom Dalmacijom“, odnosno Pelješki most, kojim se Projekt ocjenjuje prihvatljivim za sufinanciranje iz fondova EU i to u maksimalnom iznosu od 85 posto.

U sljedeća tri mjeseca znat će se i konačna Odluka Europske komisije o financiranju Pelješkog mosta, odnosno, ukoliko u tom vremenskom razdoblju Europska komisija ne odbije financiranje Projekta smatrat će se da je isti odobren i to u iznosu koji je Republika Hrvatska tražila, a što je ujedno i najveći mogući iznos.

Ovim pozitivnim mišljenjem napravljen je pretposljednji korak do konačne potvrde Komisije i slijedi slanje prijave projekta u Europsku komisiju, koju će uputiti Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova EU, kao Upravljačko tijelo Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ 2014.-2020. iz kojeg bi se projekt trebao financirati u iznosu od 420,3 milijuna eura.


Zaprimljenim pozitivinim mišljenjem IQR-a dugotrajna procedura prijave velikog infrastrukturnog projekta Europskoj komisiji, (u sektoru prometa projekte čija vrijednost iznosi 75 milijuna eura i više) privodi se kraju, a podsjetimo, do ovog koraka bilo je potrebno pripremiti opsežnu dokumentaciju, izraditi prijavu projekta i dobiti potvrdu JASPERS – stručnjaka.

Projekt Pelješkog mosta s pristupnim cestama, kojim će se prometno povezati razdvojeni teritorij Republike Hrvatske, pa tako i Europske unije, bit će dugačak 32.53 km i sastojat će se od tri glavne faze koju čine:
1. Pelješki most (u duljini od 2,4 km)
2. Pristupne ceste na Pelješcu: Duboka (D8) – Zaradeže (D414) (u duljini od 12.04 km)
3. Obilaznica Stona: Zaradeže (D414) – Đonta Doli (D8), (podijeljena je na 2 dijela, odnosno, na usklađivanje D414 između Zaradeže (D414) – Prapratno (D414) i izgradnju obilaznice Prapratno (D414) – Donta Doli (D8) (u duljini od 18.09 km).

dubrovacki.hr

Možda ti se sviđa

Politika

PROMJENA VLASTI – PREDUVJET NAPRETKA

Jednostranački sustav gospodarstvo u Pločama je doveo do potpunoga kolapsa – ističu predstavnici HNS-a, HSLS-a i LS-a – Unatoč pozivima,
RO-RO terminal
Politika

INVESTICIJSKI ZAHVAT LUČKE UPRAVE PLOČE: Putnički i teretni terminal

U okviru opsežnih investicijskih aktivnosti koje Lučka Uprava Ploče provodi značajno mjesto pripada gradnji suvremenog RO-RO terminala za međunarodni teretni