Ostalo

Učenici OŠ Staševica pobjednici kreativnog natječaja ‘Digitalna igra(čka)’ u kategoriji od 1. do 4. razreda

Projekt učenika 4. razreda OŠ Staševica pod imenom Uživaj u svijetu, čuvaj svoju planetu! odabran kao najbolji rad u kategoriji osnovna škola 1. do 4. razred,na kreativnom natječaju Digitalna igra(čka) koji je održan u sklopu projekta Generacija NOW. Na natječaj je ukupno pristiglo 68 radova, u 3 kategorije (osnovna škola 1.-4.r., osnovna škola 5.-8.r. i srednja škola).

Projekt su izradili učenici 4.razreda: Lucija DropulićPatricija Dropulić i Antonio Jerković, a mentorica im je bila učiteljica informatike i tehničke kulture Tena Kozina.


Cilj ovakvih natječaja je potaknuti djecu da pokažu svoju inovativnost stvarajući zanimljiva nova rješenja koristeći moderne tehnologije.  Možemo reći da se trud učenika itekako isplatio jer je svatko od njih osvojio micro:bit i micro:Maqueen robota!

Program Generacija NOW donacijski je natječaj koji organiziraju Hrvatski Telekom (HT) i Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM), uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja. U sklopu natječaja školi je donirana edukacijska oprema te novčana donacija za kupnju dodatne opreme. Osim toga pružena je i edukacija za korištenje opreme te stručna mentorska podrška.

IRIM je otvorio nagradni natječaj u sklopu projekta Generacija NOW 2020./2021. koji je trajao od 18. siječnja 2021. do 23. ožujka 2021.godine, a na njega su se mogle prijaviti  ustanove koje su se ove školske godine uključile u projekt Generacija NOW (ukupno 75 ustanova). Naš je tim trebao osmisliti i izraditi digitalnu igru/igračku korištenjem donirane opreme.

Osim ovog rada, učenici  OŠ Staševica trebaju izraditi još jedan rad za završnu izložbu. Tema tog rada nije zadana već učenici mogu izraditi što god žele. Škole koje osvoje najviše bodova na završnoj izložbi i hackathonu (kvizu), bit će pozvane u Zagreb na predstavljanje svog rada i svečanu dodjelu nagrada najboljem radu u sklopu završne izložbe.

Više o projektu ovdje.

Izvor: likemetkovic.hr