Ostalo

Radio postaja Ploče ima novi vizualni identitet

Radio postaja Ploče prvim je danom mjeseca veljače predstavila novi logo i novu Programsku shemu. Logo je djelo dizajnera Predraga Kežića, jednog od glavnih urednika najstarijeg neretvanskog portala ploce.com.hr, koji je na jednostavan i moderan način napravio osvježenje vizualnog identiteta RPP-a.

Naime, smjer u kojem je novi logo RPP-a nastao je silueta grada Ploča koju je dizajner povezao s audio valom u digitalnom obliku kako bi dobio logo koji govori da je RPP zapravo zvuk grada.

Boja gornjeg vala korištena je iz prvog logotipa koji je radio imao i koja se nalazila na krugovima koji su simbolizirali signal. Plava boja simbolizira more i odsjaj siluete u moru. Slogan “Radio koji se sluša srcem” zadržan je iz prethodnog logotipa RPP-a.


Nova Programska shema, nakon dugo godina, dobila je osvježenje. Najveće novosti su, uz lokalne vijesti RPP-a, uvođenje nacionalnih vijesti nakon suradnje koju je RPP-a dogovorio s RadioNet-om. Također, uvedene su i neke nove emisije, kao i promijenjene satnice. Kompletnu novu programsku shemu RPP-a možete vidjeti na www.radioploce.hr a o njoj će biti govora i na 94.5 Mhz. “Znamo da će našim slušateljima biti malo neobično dok se priviknu na novu Programsku shemu i na promjene satnica, ali vjerujemo da će im se navedene promjene svidjeti”, poručili su s RPP-a.