Protekla dva dana u Pločama održana je edukacija na temu „Uvod u digitalni marketing i kreiranje sadržaja“.
Kako koristiti web stranice i društvene mreže za povećanje dosega i svjesnosti potencijalnih klijenata o vašem brendu? Kako nam je objasnio Krešimir Koružnjak, tajna je u optimizaciji tekstova za tražilice (SEO).
Što to znači? Ako tekstove pišemo ne razmišljajući o ključnim riječima koje naši korisnici koriste kod Google pretraživanja, informacija neće ni doći do njih. Ako i dođe, to će biti slučajno. Kada precizno definiramo ciljanu publiku, SEO nam omogućuje da se obraćamo izravno njima i tako osiguramo da naše informacije dođu do onih kojima su one baš u tom trenutku potrebne.
Nezahvalno je i pomisliti da u jednom tekstu možemo prenijeti svu kompleksnost digitalnog marketinga i SEO-a, ali sa sigurnošću možemo reći da će Vam neke stvari biti jasnije nakon ove edukacije.