Prva tri dana su iza nas pa ukratko što smo radili:
1. DAN
Okupljanje u Plodinama, opskrba hranom.
Uspon na Zjatvu iz Kosovića trajao je cca 3:30h (pl.put se u normalnim uvjetima savlada za 1h-1.30h).
Za radnu akciju opskrbili smo se s dvije motorne pile, 2 kukerice, 15 lit benzina, 7 lit lancola, 2 lit ulja za gorivo, 2 lit crvene boje, 2 litra bijele boje, čelične četke, peneli, kistovi , radne rukavice, radna odjeća, 3 šatora, vreće za spavanje, karimati, standardna planinarska oprema za noćenje, 35 litara vode, hrana za 10 ak osoba uz čajeve, kavu , mlijeko i sl.
Po dolasku dio je ostao podizati kamp sjeverno od Zjatve. Ostatak je išao očistiti put od kampa do Zjatve te trasirati put do samog ulaza u Zjatvu. Kroz šikaru nakon 2h je probijen put cca 2m širine koji je uredno markiran.
U kamp smo se vratili cca oko 17:30, spremali večeru i cca oko 20:00 već bili u horizontali.
Temperatura je prvu noć bila na nekih 700 mnv par stupnjeva ispod nule.
Prisutni: Nina, Anđa, Pero, Ivan x2, Duje (nije noćio), Ante (nije noćio)
2. DAN
Ustajanje u 8:00h, kava i početak rada prema Šapašniku , Pero i Ivan na motornim pilama, Kristijan i Ivan na otklanjanju grana, Nina i Anđa na markiranju očišćenog puta.
Završen posao oko 17h te povratak u kamp, večera i spavanje oko 22h.
Noć nešto toplija od prethodne.
Prisutni: Nina, Anđa, Pero, Ivan x2, Kristijan (nije noćio)
3. DAN
Ustajanje u 8:00h, kava raspremanje kampa , doručak na Zjatvi.
Nastavak markiranja i čišćenja prema Šapašniku.
14:00 prekid rada i dolazak na Zjatvu, ručak, spremanje opreme i povratak u Kosoviće.
Očišćen je i probijen put do ulaza u Zjatvu, markiran.
Očišćen je put do podnožja Šapašnika sjever i pola ga je markirano.
Božena, Renato i Ivan Gašpar su nas na Zjatvi dočekali s ručkom i vodom koju smo ostavili za utorak.
Prisutni: Nina, Anđa, Pero, Duje, Ivan x2, Ankica, Jitka
Na fotografiji zeleno je očišćeno i markirano, plavo je gdje smo stali a crveno što je ostalo.
U utorak kamp premještamo istočno od Zjatve , gdje smo stali s markacijom.
Nacrtane linije nisu trag al trag vam i ne treba kada imate autoput.