Luka Ploče

Oliver Krilić (PPD Transport): Zaposlili smo 20-ak ljudi u Pločama, uskoro krećemo sa prijevozom

U novom broju Lidera, direktor prvog hrvatskog privatnog željezničkog prijevozničkog društva PPD Transport Oliver Krilić dao je opširan intervju u kojem je poseban naglasak stavljen na Luku Ploče, čiji je djelomični koncesionar Prvo plinarsko društvo, matična kuća tvrtke PPD Transport:

– Još nismo pokrenuli aktivnosti u Luci Ploče, ali smo stvorili gotovo sve predispozicije da doslovno za koji dan počnemo s prijevozom. Mi smo u Pločama otvorili ured, zaposlili 20-ak ljudi, od Lučke uprave  dobili smo koncesijski ugovor za manevarski rad u luci, ugovorili smo potrebne lokomotive koje će voziti na potezu od Čapljine do Ploča. Imamo osposobljene ljude, lokomotive, dozvole i sada samo treba krenuti teret. Srećom, dolje ima tereta kojima naša matica upravlja od početne točke, iz stranih zemalja, čak i sa drugih kontinenata, koje organiziramo putem stranih brodara.

  • Kada bi onda to sve moglo profunkcionirati?

– Rješavamo zadnju stvar, carinski uvoz tih privremenih lokomotiva. Čim uđu u Hrvatsku, prijevoz može krenuti. Očekujem da će to biti najkasnije do 15. kolovoza, kada počinju prvi prijevozi ugljena.


  • Ali to neće biti dugoročno prva namjena za tu luku. Planovi za Luku Ploče ipak su daleko veći.

– Da, to će se i promijeniti jer je u realizaciji gradnja novog Adriatic tank terminala, nastalog u suradnji ENNA grupe i VTTI-ja, jednog od najvećih operatora i vlasnika terminala za skladištenje naftnih derivata u svijetu. Distribucija naftnih derivata kroz terminal u Pločama ublažit će ograničenja koja postoje vezano uz infrastrukturu distribucije naftnih derivata i ukapljenog naftnog plina (UNP) za cijelu regiju. Nakon završetka radova novi terminal omogućit će jeftiniji i sigurniji uvoz naftnih derivata i UNP-a morskim putem te distribuciju naftnih proizvoda na brojna tržišta jugoistočne Europe. Mi ćemo pak Luci omogućiti pravodobnu otpremu robe i time postići brže obrtaje, čime će se povećati kapaciteti Luke i skratiti vrijeme boravka brodova u lukama.

Nema nikakvog razloga da sa istim znanjem i entuzijazmom PPD Transport ne radi jednako i u luci Rijeka ili Vukovar ili čak u tvornici Petrokemija. Mišljenja smo da će bolja željeznička usluga i njima značajno unaprijediti poslovanje. Zašto im to ne ponuditi i time im pomoći u razvoju, u zajedničkom interesu? Ne postoji dobra luka bez dobre željeznice u svom zaleđu. To je bilo ispravno promišljanje ljudi u Energia naturalis grupi kadasu odlučili našu malu tvrtku, malu željeznicu pridružiti svojoj obitelji i omogućiti joj razvoj i potporu da zadovolji potrebe gospodarstva RH i svoje potrebe u Pločama, ali i širom Hrvatske.

  • Strategija PPD Transporta u idućoh je nekoliko godina rast bez premca?

– Pa da, to i očekujemo. U Luci Ploče sigurno ćemo biti dominantni, a u ostalim dijelovima Hrvatske pokazali smo se kao dobar partner i rastemo iz mjeseca u mjesec. Zasad nam ide sve sukladno planovima, čaki bolje. Samo ove godine zaposlili smo 70-ak ljudi, a do kraja godine planiramo još zapošljavanja. Zapošljavali smo ljude s 10-15 godina iskustva, ali smo dali priliku i mladima koji su tek završili školovanje da se obuče i upoznaju željeznicu iz naše prespektive.

U PPD Transportu mnogo mogu naučiti jer je menadžerski tim izuzetno kvalitetan i spreman u svakom mogućem segmentu unapređivati sustav, kako novim regulativama koje smo dobili članstvom u EU, iskustvom dosadašnjeg rada u nacionalnom željezničkom sustavu, tako i iskustvima naših partnera, privatnih željezničkih prijevoznika u EU

Možda ti se sviđa

Luka Ploče

Luka Ploče d.d. otvorila račun na Facebooku

Luka Ploče d.d. je danas obavijestila da je na najpopularnijoj društvenoj mreži, facebooku otvorila svoje službene stranice. Prateći trendove, Luka
Luka Ploče

Luka Ploče organizirala iskrcaj 80 Hyundai strojeva

Luka Ploče organizirala je iskrcaj ukupno 80 Hyundai strojeva- rovokopača i utovarivača za tvrtku Lager, što je najveća pojedinačna isporuka