Luka Ploče

Iz PPD-a reagirali na Grmojine izjave da će 70 radnika u Pločama izgubiti posao

Politički tajnik i saborski zastupnik Mosta Nikola Grmoja gostovao je ponedjeljak u Studiju uživo N1 televizije gdje je kazao da bi “PPD mogao postati novi Agrokor” (LINK). Na Grmojinu izjavu reagirali su iz PPD-a.


“U ponedjeljak 6. studenoga 2017. g. gostujući u Studiju užive N1 televizije politički tajnik i saborski zastupnik Mosta Nikola Grmoja govorio je o tvrtki Prvo plinarsko društvo i tvrtki PPD Transport te je pri tome iznio niz neistinitih tvrdnji kojima se izravno nanosi šteta ugledu ovih dvaju i ostalih povezanih tvrtki.

G Grmoja u svom je nastupu ustvrdio: ,,Govorio sam da bi PPD mogao postati novi Agrokor. Mnogi političari i mediji miluju PPD, a svi znamo za vezu Vrdoljaka i PPD-a. Mislim da je tu sve jasno. Veza je jako bliska, ne samo Vrdoljaka …. no znamo da je PPD najviše rasta o za vrijeme ministra Vrdoljaka.

Ima prevelik utjecaj i svojevrstan monopol te pretenzije prema strateškim točkama. Poteze tog poduzeća treba dobro pratiti i ne smije se dopustiti monopol. Treba taj proces nadzirati, a ne da nam se dogodi naknadna pamet. Događa se u Pločama da je PPD Cargo preuzeo linije koje je imao HŽ Cargo i sad će 70 radnika izgubiti posao. PPD nema svoje željeznice nego je sve u najmu. Stanovništvo se dolje buni i treba vidjeti kako je do toga došlo. ”
Grmoja ove navode nije potkrijepio argumentima, već je svjesno iznio neistine kako bi privukao medijsku pažnju i političke bodove.



Naime, PPD je započeo intenzivno rasti u trenutku liberalizacije „veleprodajnog” tržišta plina, tj ukidanja monopola. Tržište plina zakonski je liberalizirano 2008. godine (ministar Damir Polančec) , sljedećih su godina donošeni podzakonski akti (ministar Đuro Popijač) , a liberalizacija je zaživjela 4 godine kasnije (ministar Radimir Čačić). S liberalizacijom tržišta PPD je započeo s uvozom plina i posljedično izgradnjom značajnijeg položaja na tržištu. 2012-toj godini prethodile su četiri godine intenzivnih priprema i učenja u sjedištima E.on-a u Njemačkoj i Mađarskoj koja je proces liberalizacije tržišta plina prošla prije Hrvatske.

Rast PPD-a i povezanih tvrtki nose njihovi zaposlenici, od kojih je 60% visokoobrazovane a 40% su inženjeri, te njihov veliki rad i neprestano učenje.

Neovisno o mandatu bilo kojeg ministra, PPD kontinuirano raste. U 201 6. godini osobito je rastao na stranim tržištima, primjerice u Mađarskoj. U 2017-toj godini bilježimo rekordne poslovne rezultate od kojih je 70% ostvareno u inozemstvu. Naše tvrtke uspješno posluju u gotovo svim zemljama regije.

PPD je jedna od najuspješnijih hrvatskih tvrtki s visokom stopom rasta, stabilnom razinom EBTI DA ma rže i kontinuiranim rastom zaposlenosti. Ukoliko nije riječ o populističkoj manipulaciji, nije uopće moguće uspoređivati PPD i Agrokor s obzirom na činjenicu da je Agrokor u specifičnoj situaciji kontroliranog restrukturiranja, dok je PPD tvrtka koja raste uspješnim poslovanjem.
Tvrtka PPD Transport samo je ove godine zaposlila 85 ljudi, od toga čak 48 u Pločama. Mnogi od njih došli su upravo iz HŽ Carga. Naša je grupacija jedan od najvećih poslodavaca u tome kraju te kroz Luku Ploče jedan od pokretača gospodarstva.

PPD Transport u leasingu ima ukupno ima 9 električnih , 4 dizel i jednu manevarsku lokomotivu.

Također, čekamo isporuku još 3 manevarske i 2 električne lokomotive. Tvrtka PPD Transport trenutačno prevozi ili organizira prijevoz robe kroz 10-tak europskih zemalja – od Belgije preko Njemačke, Hrvatske i zemalja regije, do Bugarske i Rumunjske te ima lokomotive certificirane za sve zemlje Europske unije. Unutar tvrtke imamo ispitni centar za strojovođe po planu i programu EU. Također, centralizirali smo informatički sustav i razvili vlastite aplikacije kojima smo značajno ubrzali operativu.

Prijevoz iz Ploča, koji spominje g Grmoja, HŽ Cargo je radio s 2 lokomotive koje nisu bile maksimalno iskorištene. PPD Transport je prijevoze u Pločama preuzeo zbog kvalitetnije i povoljnije usluge, što i jest cilj liberaliziranog tržišta željezničkog cargo prijevoza na kojemu se nikome ne može jamčiti zadržavanje pozicije ako nije konkurentan.

Jasno nam je da se, govoreći o PPD Transportu, g Grmoja obraća biračima u Pločama. No, pri tome iznosi potpune neistine.

Što se tiče teze da je potrebno nadzirati PPD, g Grmoja može biti miran, budu ći da je Porezna uprava posljednje tri godine vrlo intenzivno boravila u PPD-u. PPD i povezana društva će svim pravnim sredstvima zaštiti ugled svojih zaposlenika, iza čiji ih
uspjeha stoji ogroman svakodnevni rad.”

Možda ti se sviđa

Luka Ploče

Luka Ploče d.d. otvorila račun na Facebooku

Luka Ploče d.d. je danas obavijestila da je na najpopularnijoj društvenoj mreži, facebooku otvorila svoje službene stranice. Prateći trendove, Luka
Luka Ploče

Luka Ploče organizirala iskrcaj 80 Hyundai strojeva

Luka Ploče organizirala je iskrcaj ukupno 80 Hyundai strojeva- rovokopača i utovarivača za tvrtku Lager, što je najveća pojedinačna isporuka