Konačno ovdje imamo sigurno i pregledno prometno rješenje u odnosu na staro koje nije imalo niti adekvatnu signalizaciju, kao ni istaknute glavne i sporedne smjerove koji su do sada bili nepravilnog rasporeda, a glavni smjer je bio u oštroj krivini, započinje Ivan Marević u svojoj objavi na Facebooku.
Činjenica je da su se i dijelovi raskrižja koristili kao parking površine, kao i da je sve ovo bilo projektirano prije 60 godina i ne odgovara uvjetima u kojima živimo danas.

Povrh svega, u neposrednoj blizini su škole i to je jedan od razloga zašto je rekonstrukcija ovog raskrižja bila prioritetna, a ovo rješenje bilo je najprimjerenije prvenstveno jer povećava sigurnost svih sudionika u prometu.
Stručnjaci su izradili projekt prema kojem ovo nije klasični kružni tok nego tzv. mini kružni tok, rješenje koje se često primjenjuje kada nema dovoljno mjesta za klasični kružni toki u sklopu kojeg duža vozila mogu ići preko središnjeg dijela neometano.
Osim veće razine sigurnosti, građani će dobiti i uređen i proširen parking ispred zgrade na adresi S.S. Kranjčevićeva 2 s novom ogradom na zidu, novu cestovnu rasvjetu, proširen pločnik te hortikulturno uređenje u sklopu kojeg će se urediti četiri nove površine sadnjom tri stabla, 288 trajnica, niskog grmlja i tlopokrivača e postavljanjem novog sustava za navodnjavanje.
Svakako, u prvim danima pozivam sve vozače i pješake na dodatan oprez i odgovornost prema drugim sudionicima u prometu, a siguran sam da će se na bolje rješenje biti lako naviknuti, zaključuje u svojoj objavi.
