Aktualno

Aktualno-svježa vijest od prije dva mjeseca

Sinoć (22,06 sati) je na portalu „rogotin.hr“ objavljen tekst u kojem piše da su veterani košarkaši Ploča protekli vikend sudjelovali na međunarodnom veteranskom turniru u Kranjskoj Gori i osvojili četvrto mjesto. U potpisu teksta je moje ime i zaista to je moj autorski rad, od riječi do riječi, napisan prije točno dva mjeseca (13.studenog 2013.) i isti dan objavljen na neslužbenoj stranici grada Ploča „ploce.com.hr“. Kako i zašto je ova „friška“ vijest objavljena tek nakon dva mjeseca teško mi je dokučiti i objasniti a da stvar bude još veselija Radio postaja Ploče danas (utorak, 14.siječnja) je u svojim vijestima tri puta (8,45, 10,45 i 12,45 sati) prenijela tu eksluzivu. Veterani košarkaši Ploča, čiji sam član, kao i posjetitelji portala „rogotin.hr“ te slušatelji RPP-a dovedeni su u zabludu nakon prezentacije ove vijesti. Veterani KK Ploče ostali su u nedoumici i sami se pitajući gdje su bili prošli vikend. Ne bih ovo pisao da se izravno ne tiče mene kao autora, sigurno se nisam nakon dva mjeseca sjetio pisati o nečemu što se tada dogodilo. Nešto ni približno slično nije mi se dogodilo u 40 godina bavljenja pisanim sportskim novinarstvom i 22 godine radijskog novinarstva. Ali, eto živ čovjek svašta doživi.

A, evo sada nešto malo o povijesti ovog teksta. Veterani košarkaši Ploča bili su na turniru u Kranjskoj Gori u mjesecu studenom prošle godine. Po povratku napisao sam ovaj tekst i uz sliku veterana košarkaša Ploča poslao na mail neslužbene stranice Ploča „ploce.com.hr“ te je objavljeno istog dana (13.studenog 2013.) u 11.45 sati. Netko zna, a netko ne ali spomenut ću da svoje sportske vijesti iz Ploča objavljujem u Sportskim novostima, na RPP-u i na već spomenutoj stranici. Tog 13.studenog nazvao me je urednik portala „rogotin.hr“ gospodin Ante Šunjić Ban i zamolio da za njih napišem tekst o istom turniru. To sam i učinio te proslijedio na njegov mail u 14,04 sati. Zoran Lončar, još jedan košarkaš veteran, poslao mu je sliku veteranske momčadi ali ništa nije objavljeno. Sve OK, pravo je svakog urednika da objavi ono što mu odgovara. Meni međutim nije bilo jasno zašto to nije ugledalo svjetlo dana, posebno što je to sam gospodin Šunjić naručio kako on kaže. I da ne duljim, sretnem ga u prolazu prije nekoliko dana (10.siječnja) i priupitam zašto nije objavio taj tekst a on kao razlog navodi da je identičan tekst već bio objavljen na „ploce.com.hr“ što je meni bilo neshvatljivo. Posebno što tekst koji sam poslao njemu, osim što se radi o istom događaju, nije identičan. Pa ne budi lijen skinem s arhive svoje elektronske pošte oba teksta, scaniram ih i pošaljem 10.siječnja na njegov mail. I eto tri dana poslije osvane scanirani tekst s mojim potpisom i to baš onaj koji nije „vrijedio“ prije dva mjeseca. Ponavljam, ne mogu dokučiti razloge objave sada jer vijest je stara a ne radi se o rubrici „dogodilo se na današnji dan“.

U sklopu ovog objašnjena evo i već spomenutih scaniranih tekstova.


skrin1tekst sa ploce.com.hr

skrin2

tekst za rogotin.hr

Jurica Vukojević