Zabava

Metkovac Domagoj Šiljeg i supruga mu Maja autori su nove pjesme Marina Vrgoča s kojom Hajduk kreće u kampanju „Budi čovik“

Nakon što je 13. prosinca predstavio Hrvatsku na ovogodišnjem izboru za Dječju pjesmu Eurovizije, Marino Vrgoč, pobjednik prve sezone The Voice Kidsa, predstavio je novu pjesmu „Dite tvoje“, piše MetkovićNET.



Zanimljivost je da su autori pjesme bračni par, Metkovac Domagoj Šiljeg i Imoćanka Maja Ivkošić Šiljeg. Pjesmu su stvarali s idejom zajedništva i empatije. Tema je vrlo brzo prerasla okvire same pjesme i postala temelj šire društvene inicijative.

„Pjesma i ideja su pale na plodno tlo. U ovom slučaju to su HNK Hajduk i Marino. Jedan sastanak, onaj s članicom Uprave Marinkom Akrap, bio je dovoljan da se iz stiha ‘Budi čovik i na drugog ruku ne diži’ izrodi snažna kampanja. Otvorenost i suradljivost pokazali su se ključnima, a tim Hajduka dao je svoj obol i u samim stihovima pjesme. Ovo je rezultat zajedničkog rada na koji možemo biti ponosni“, rekli su Maja i Domagoj.

„Budi čovik“, zajednički projekt iza kojeg stoje HNK Hajduk, Universal Music Hrvatska i partnerske organizacije, nosi snažnu i jasnu poruku pripadnosti, odgovornosti i međusobnog poštovanja – vrijednosti koje se prenose s generacije na generaciju i oblikuju društvo u kojem djeca odrastaju.

Emotivna i iskrena poruka pjesme čini njezinu srž, ali i temelj kampanje usmjerene na borbu protiv vršnjačkog nasilja, u kojoj glazba postaje snažan alat za poticanje pozitivnih društvenih promjena. Snimanje pjesme, za koju produkciju potpisuje Hrvoje Domazet uz koaranžera Antu IvkošićaMarinu je bilo emotivno i uzbudljivo.

„Dok sam pjevao ovu pjesmu, razmišljao sam o tome da budemo bolji jedni prema drugima i da nitko ne ostane sam ili tužan. Ponosan sam što pjevam pjesmu o Hajduku koja nosi lijepu poruku i što sam dio kampanje koja može pomoći djeci da se osjećaju sigurnije“, istaknuo je Marino.   Suradnja Hajduka i Universala, u kojem Domagoj i radi kao Artist & repertoire manager, se nadovezala na poruku pjesme, pretvarajući je u platformu za dijalog, osvještavanje i pozitivne promjene u društvu. Kampanja uključuje niz edukativnih i kreativnih aktivnosti usmjerenih na djecu, škole i širu zajednicu, uz podršku brojnih institucionalnih i stručnih partnera, među kojima su Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, Grad Split, Splitsko-dalmatinska županija, društva psihologa dalmatinskih županija te renomirani medijski partneri.

Posebna pažnja posvećena je uključivanju djece kroz kreativni natječaj za osnovne škole, koji je otvoren 18. prosinca dok je završetak prve faze kampanje planiran za 25. veljače 2026., na Nacionalni dan borbe protiv vršnjačkog nasilja, kada će na splitskom Poljudu biti održana svečana dodjela nagrada.

Pjesma „Dite tvoje“ tako nadilazi glazbeni okvir – ona postaje poziv na odgovornost, empatiju i hrabrost da budemo podrška jedni drugima, osobito onima najmlađima.

Možda ti se sviđa

Zabava

„Planinari“ najbolji na neretvanskom pub kvizu „Delta“

U dvadesetom izdanju neretvanskog pub kviza „Delta“ pobjedu je odnijela ekipa Planinari (Zoran Azinović, Nora Blažević, Ivan Žderić, Davor Maršić
Zabava

CITY GAMES – Vir 31.08.2018 – Krk prvak Hrvatske, Plina Istočna druga!

Višemjesečna potraga za novim hrvatskim prvacima City Games natjecanja završila je sinoć u Viru. U organizaciji Općine Vir, Vir turizma